Descoperă Perdele și Draperii de Vis – Stil, Calitate și Eleganță | Decorelle

CELE MAI MICI PREȚURI DIN ROMÂNIA 

Întrebări frecvente

Site-ul www.decorelle.ro comercializează în principal produse personalizate după specificațiile clienților, care se încadrează în excepțiile privind dreptul de retragere prevăzute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea Cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Majoritatea produselor comercializate pe site-ul www.decorelle.ro intră sub incidența acestei excepții, fiind personalizate în mod clar, după specificațiile prezentate de consumator (Cumpărător). O.G. 34/2014 poate fi consultată aici.

În cazul produselor nepersonalizate, potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris, printr-o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie – prin poștă, email – pe adresa contact@decorelle.ro) dar și în secțiunea “Comenzi” din “Contul meu”, click pe comanda pe care doriți returul, iar acolo veți găsi cererea de retur pe care o veți completa și trimite, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului.

Informații generale

Livrarea produselor se face pe tot teritoriul României prin firmele de curierat Fan Courier, Urgent Curier, DPD Courier, Sameday.

Comenzile pentru produsele nepersonalizate, plasate în intervalul luni-vineri, vor ajunge la destinație într-un interval de 24 ore – 48 ore.

Comenzile făcute vineri (după ora 16.00), sâmbătă sau duminică, vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare.

Comenzile pentru produsele la comandă (perdele și draperii) timpul de realizare, respectiv livrare, este de 5 – 7 zile lucrătoare.

În perioada sărbătorilor și pe parcursul desfășurării unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maximă de livrare a unei comenzi poate crește la cinci zile lucrătoare. Orice întârziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.

Sper că aceasta te ajută. Dacă mai ai nevoie de adăugat diacritice pe alt text în limba română, nu ezita să mă anunți.

Prețul transportului va fi următorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul României, în zona de acoperire a curierului, tariful este standard, de 29 lei.
  • Pentru comenzile ce depășesc 1.000 lei transportul este gratuit.

Comenzile se pot ridica direct din magazinul nostru din Bd. Chișinău, nr. 1, sector 2, București în mod gratuit!

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare.

Momentan, plata se va face cu numerar la livrare sau ordin de plată.

Politica de retur

Toate produsele achiziționate online, cu excepția perdelelor și draperiilor realizate la comandă, se pot returna în maximum 14 zile de la primire. Produsul trebuie să nu aibă urme de utilizare (zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, etc.) și va fi returnat în ambalajul original.
Contravaloarea produselor se va returna în maximum 30 de zile.

Costul transportului pentru returul produselor va fi suportat de către client.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

OG 130/2000 Art. 4. – (1) b) condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestațiilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Dacă dorești să anulezi o comandă, ne poți suna la numărul de telefon: 0769 695 721 sau poți trimite mail la comenzi@comenzi.ro cu precizarea că dorești să anulezi comanda. În cel mai scurt timp vei fi contactat pentru soluționare.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Coș de cumpărături close